Logo Powiatu Bytowskiego
Powróć do: Zrealizowane

Urzędy Powiatu bytowskiego gotowe na świadczenie usług publicznych

plakat_3 

Urzędy Powiatu bytowskiego gotowe na świadczenie usług publicznych

Powiat Bytowski wraz z gminami: Bytów, Czarna Dąbrówka, Kołczygłowy, Lipnica, Miastko, Parchowo, Studzienice, Trzebielino oraz partnerem wiodącym Euro Innowacje realizuje projekt partnerski pn. „Urzędy Powiatu Bytowskiego gotowe na świadczenie elektronicznych usług publicznych” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu społecznego.

Całkowita wartość projektu to: 1 799 755,20 zł, dofinansowanie projektu z UE 1 507 102,40 zł

Czas trwania projektu: od 1 kwietnia 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku.

Celem główny projektu: Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 9 Urzędach Jednostek Samorządu Terytorialnego z Powiatu Bytowskiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez integrację i modernizację (SD) i (ESOD), wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zarządczych oraz podniesienie kompetencji 245 kadr w ramach 7 zadań.

Zadania projektu:

  1. Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST;
  2. Wdrożenie rozwiązań w 9 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych;
  3. Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 9 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta;
  4. Wdrożenie rozwiązań w 1 urzędzie (Starostwie Powiatowym w Bytowie) w zakresie poprawy elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości;
  5. Doskonalenie kompetencji 39 kadr z 9 urzędów JST w obszarze podatków i opłat;
  6. Doskonalenie kompetencji 45 kadr z 9 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami;
  7. Doskonalenie kompetencji 161 kadr z 9 urzędów JST w obszarach niezbędnych do poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.

Wskaźniki rezultatu zaplanowane w projekcie

  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które dokonały elektronizacji procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacji rozliczeń oraz poprawy dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy (Zad.1)
  • 9 jednostek samorządu terytorialnego, które uruchomiły punkt potwierdzania profilu zaufanego (PPPZ) (Zad.1)
  • 9 Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiony został dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje poprzez wdrożenie rozwiązań w ramach Zad. 2
  • 9 Liczba jednostek samorządu terytorialnego, w których poprawiona została jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta poprzez wdrożenie rozwiązań zarządczych w ramach Zad. 3
  • 1 jednostka samorządu terytorialnego u której poprawiona została elektronizacja procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości oraz usprawnienia procesu współpracy i kontroli zarządców zasobów nieruchomości w ramach Zad. 4
  • 245 pracowników samorządowych, którzy podnieśli kompetencje w obszarach: obsługi podatkowej, zarządzania nieruchomościami i z zakresu niezbędnego dla efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi (Zad.5,6,7)
  • 56 opracowanych formularzy elektronicznych do e-usług (Zad.1)
  • 18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań w 9 JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych i informacji o lokalach użytkowych oraz nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje (Zad.2)

18 przeszkolonych osób dla potrzeb wdrożenia rozwiązań zarządczych z zakresu zarządzania satysfakcją klienta w 9 JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców (Zad. 3)